12 Temmuz 2010 Pazartesi

Don't Cry for Me Argentina


Don't Cry For Me Argentina Madonna
Yükleyen paradixman.

Peron'un ilk eşi Eva Peron'un namı diğer Evita'nın hayatını anlatan bir eserdir Don't Cry for Me Argentina . 76'dan beri birçok filmlerde, romanlarda ve kitaplarda da kullanılmış bir eserdir . Yukarda görüldüğü gibi Madonna tarafından da yorumlanmıştır.

It won’t be easy, you’ll think it strange
When I try to explain how I feel
That I still need your love after all that I’ve done

You won’t believe me
All you will see is a girl you once knew
Although she’s dressed up to the nines
At sixes and sevens with you

I had to let it happen, I had to change
Couldn’t stay all my life down at heel
Looking out of the window, staying out of the sun

So I chose freedom
Running around, trying everything new
But nothing impressed me at all
I never expected it to

Don’t cry for me Argentina
The truth is I never left you
All through my wild days
My mad existence
I kept my promise
Don’t keep your distance

And as for fortune, and as for fame
I never invited them in
Though it seemed to the world they were all I desired

They are illusions
They are not the solutions they promised to be
The answer was here all the time
I love you and hope you love me

Don’t cry for me Argentina

Don’t cry for me Argentina
The truth is I never left you
All through my wild days
My mad existence
I kept my promise
Don’t keep your distance

Have I said too much?
There’s nothing more I can think of to say to you.
But all you have to do is look at me to know
That every word is true

Türkçesi

Bu kolay olmayacak, tuhaf olduğunu düşüneceksin
Nasıl hissettiğimi açıklamaya çalıştığım zaman
Çünkü tüm yaptıklarımdan sonra hala sevgine ihtiyacım var

Bana inanmayacaksın
Tek göreceğin bir zamanlar tanıdığın bir kız
Dokuzlarına kadar, altı ve yedilerinde seninle giyinip süslenmiş olmasına rağmen

Bunun olmasına izin vermek zorundaydım, değişmek zorundaydım
Hayatım boyunca eski püskü giysilerle kalamazdım

Pencereden dışarı bakıp, güneşten uzak kalarak
Bu yüzden özgürlüğü seçtim
Etrafta koşuşturup, yeni olan her şeyi deneyerek

Ama hiçbir şey beni etkilemedi
Etkilemesini hiç beklemedim

Benim için ağlama Arjantin
Gerçek şu ki seni asla terk etmedim Tüm hiddetli günlerim ve çılgın varoluşum boyunca
Ben sözümü tuttum
Kendini uzakta tutma

Ve talih için de böyle, şöhret için de
Asla onları davet etmedim
Dünyaya tek arzuladığım onlarmış gibi görünmesine rağmen

Onlar illüzyon
Olmayı vaad ettikleri çözümler değiller
Cevap hep buradaydı
Seni seviyorum ve senin de beni sevmeni umuyorum

Çok mu konuştum
Sana söylemeyi düşünebildiğim başka bir şey yok
Ama tüm yapman gereken bilmek için bana bakmak

Her sözümün doğru olduğunu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder