7 Temmuz 2010 Çarşamba

Kendi Sözleriyle Maradona

Yaşamam Tanrı'nın emriydi doğduğum harabede
Yokluktan düzlüğe çıkmanın basit bir örneğiydim sadece
Başarıya açtım , attığım her adımda
Ölümsüz bir el bıraktım , oyun sahalarında
Tecrübeyle , ateşli bir tutkuyla
Küçük bir çocukken , Dünya Kupası hayali kurdum
Primera'da zirveye çıktım
Belki de futbol oynayarak , aileme fayda sağlardım

En başından beridir
Sevindi Boca taraftarı
Hayalimdi goller ve çalımlar
Gökyüzündeki yıldızlar
Şarkı söyleyen insanlar
Doğdu Tanrı'nın elleri
Neşe aşıladı insanlara
Ve zafer getirdi bu topraklara

En iyi olduğum için , ne dertlere göğüs gerdim
Satmamak için kendimi , güçlüyle yüz yüze geldim
Zayıflığı merak ettim , İsa bile hata yaptıysa
Ben nasıl yapmayayım ?
Şöhret götürdü beni , güzel , beyaz bir kadına
Yasaklanmış zevkleri , gizemli tatlarıyla
Uzak kalamadım ondan , beni bağımlısı yaptı
Aldı tüm hayatımı
Ve bu da bir maç sayılır
Bir gün kazanacağım

En başından beridir
Sevindi Boca taraftarı
Hayalimdi goller ve çalımlar
Gökyüzündeki yıldızlar
Şarkı söyleyen insanlar
Doğdu Tanrı'nın elleri
Neşe aşıladı insanlara
Ve zafer getirdi bu topraklara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder